Ahad, 15 September 2013

Segmen Follow April hingga Disember 2013 by cik akak omei

 


Akhirnya tercapai jugak hajat untuk menyertai segmen cik akak omei. Segmen ni dibuka sampai bulan 31 Disember 2013. cik akak omei ada menyediakan GA untuk yang peserta segmen ini.

Cik akak, bukan la blogger senior. Dia baru je tulis blog, iaitu sejak November 2012. Tapi sekarang ni followernya dah menggalahkan blogger otai.


Sejak saya mengenali cik akak, saya dapat dia seorang blogger yang sangat peramah, rajin blogwalking dan rajin bagi komen. Entri yang dia tulis, jujur dari lubuk hatinya. Seronok baca, tapi tak selalu berpeluang nak komen entri-entri cik akak. Saya rasa, cik akak suka baca novel, sebab tu untuk GA, dia nak bagi novel. Saya harap dia bagi novel GA tu pada saya, sebab saya pun suka baca novel.






Photobucket