Selasa, 18 April 2017

Tutorial K1S1T4a

Ni K1S1T4a. Berbilang bangsa. Ada Melayu, Cina, India dan Siam. Tapi yg India tu xde hari ni. Haha. Cikgunya pun mcm biasa la.xmau join bergambar skali.



Lai suka bg soalan mencabar minda tp out of silibus, Alieffah slalu kena marah gn sy, Syahiran slalu pm tepi, thavee sgt rajin, Sree slalu hilang, ayu releks je dan gegurl kelas ni paling senyap. Kalau mereka jawab soalan pun, saya tak dengar suara mereka. Macam miming je. Haha.


K1S1T4A:
Boys-lai, thavee, Syahiran, hasbi, aiman, Nik dan Sree
Girls- ayu, dalia, Alieffah, yeap, anis, alia