Ahad, 14 Disember 2014

Promosi L'arome Slimming Serum RM350

Hari ini saya nak share sikit tentang L'arome Slimming Serum. serum ini sangat bagus untuk memecahkan lemak. Boleh menghilangkan selulit dan menggurangkan berat sehingga 5kg jika sebotol Larome digunakan selama seminggu. kalau nak nampak kesan kurus yang lebih ketara, gunakan empat botol secara berterusan selama 4 minggu.

sekarang ini, ada promosi untuk produk larome slimming serum. Kalau korang beli sebotol, harganya RM150.00. Tapi kalau beli empat botol terus, korang akan dapat harga runtuh, RM350.00. Untung kan. So, ape tunggu lagi. sila whatapp ke fiza 019-6428422.


Apabila korang sapu serum ni,korang akan rasa panas. Semakin banyak aktiviti yang korang lakukan, lagi panas korang rasakan. Tapi tak dek la sampai rasa panas macam kulit terbakar.rasa panas tu, tandanya lemak sedang dibakar. Lebih banyak lemak akan dibakar kalau korang exercise dan minum banyak air.

So, ape lagi, sape2 yang teringin nak kempiskan perut, melangsingkan badan, membentuk badan, menghilangkan dagu berlapis dan mengurangkan berat badan, jom hubungi fiza 019 6428422.

Selasa, 2 Disember 2014

Promosi Opa Snow Slimming Foam


Dah lama kakak saya bagi saya Opa snow slimming foam. Rasanya dia bagi selepas hari raya dulu. Tapi baru minggu lepas saya cuba.


Ops snow in bukan lotion, tapi buih. Sejuk je. Sebelum nak guna kena goncangkan dulu botolnya. Lagi lama botol ni digoncang, lagi banyak buih akan terhasil.


Korang jom la cuba skali opa snow.
Kakak sy tengah jual harga promo.
So better grab skarang.



Ahad, 30 November 2014

Ingat Tak Lagi Azam 2014?

Mengakhiri tahun 2014, saya semakin redha azam saya tak akan tercapai. Dulu, saya berangan-angan nak kahwin pada tanggal 20 disember 2014, serentak dengan ulang tahun saya yang ke-30. Tapi kawan saya pulak yang kahwin pada tanggal tersebut. Yang makin sedihnya, saya tak dapat nak menghadiri majlis perkahwinan mereka pun. Mereka berdua ni, dua-dua rakan cikgu yang mengajar bersama saya. Seorang ketua panita Sains SMK Clifford dan seorang lagi pensyarah kimia di KMSw. Mereka berdua ini adalah antara orang yang paling rapat dengan saya.




Janji saya pada diri saya dulu, saya tak akan cakap lagi tentang kahwin bila usia saya memasukki 30 series. Rasa macam tak logik je saya akan termasuk dalam golongan andalusia...adui..tidak.  Jujur saya katakan, saya rasa, diri saya masih muda, bukan dalam kalangan wanita yang lanjut usia. Bukankah ramai orang yang selalu salah meneka usia saya? Ceh, saya selalu perasan saya kelihatan lebih muda lagi usia....


Menghitung jari, saya akui lebih banyak rakan sebaya saya yang telah berkahwin dan mempunyai anak. Kebanyakkan yang masih bujang hanya menghitung hari meniti hari bahagia. Tapi ada juga dah dah bercerai, dan ada juga yang telah berjumpa cinta teragung. Bukankah jodoh pertemuan dan hidup mati itu ditangan Allah?


Dan tahun ini, tahun dukacita saya. Saya stress dan lebih banyak masa digunakan untuk menggelamun, tidur dan makan. Tahun ini paling kerap saya melayan perasaan. Tidur dan bangun dalam air mata. Baru saya tahu, bila silap percaturan buruk padahnya. Tapi tuhan hanya memberi dugaan pada hambanya yang mampu menghadapinyakan. InsyaAllah, i'll fix what i've done.