Rabu, 7 Januari 2015

Segmen: Pencarian New Bloglist Cikgu Farha Jan-Feb



Assalamualaikum...


http://www.cikgufarha.com/2015/01/segmen-pencarian-new-bloglist-cikgu.html
Klik banner untuk join :)


Memandangkan semua bloglist CF dah lenyap gara-gara tukar domain tempoh hari, maka CF berhasarat nak cari new bloglist nak tempek semula kat dinding blog CF ni. Insya Allah semua yang sertai CF akan aturkan masuk bloglist CF bagi memudahkan CF bw untuk masa akan datang.


CF akan pilih secara random menggunakan Random.com ye. Jom ramai2 sertai. Takde syarat. Yang penting wajib ada blog hehe. Ikuti langkah kat bawah ni ye :)


Segmen akan tamat pada 20 Jan 2015


Jom join jom!!




Rabu, 31 Disember 2014

Dua Kosong Satu Empat

Hari ini 2014 akan melabuhkan tirai. Sepanjang tahun ini, banyak dugaan yang saya tempuhi, banyak kali saya tersungkur dan banyak kali bersedih hati.



Sepanjang tahun ini, saya rindu untuk kembali mengajar ke sekolah. Budaya sekolah dan kekitaan di sekolah dahulu masih lagi menjadi mimpi indah saya. Kalau dipermudahkan, memang saya akan kembali kesekolah. Tapi masalahnya saya perlu bayar semula elaun pemangkuan sepanjang berada di matrik. Bagi saya tak adil untuk seorang pegawai terpaksa bayar balik elaun pemangkuan sedangkan beliau dah menjalankan tugasnya.


Jadi, saya cuba terima ini sebagai ujian yang mematangkan saya. Dugaan juga adalah nikmat. Dan sepanjang dugaan ini, baru saya kenal erti sebenar persahabatan. Sahabat yg akan ada apabila kita susah.



Alhamudillah. Semoga 2015 akan menjadi lebih baik dari tahun ini.


Ahad, 14 Disember 2014

Promosi L'arome Slimming Serum RM350

Hari ini saya nak share sikit tentang L'arome Slimming Serum. serum ini sangat bagus untuk memecahkan lemak. Boleh menghilangkan selulit dan menggurangkan berat sehingga 5kg jika sebotol Larome digunakan selama seminggu. kalau nak nampak kesan kurus yang lebih ketara, gunakan empat botol secara berterusan selama 4 minggu.

sekarang ini, ada promosi untuk produk larome slimming serum. Kalau korang beli sebotol, harganya RM150.00. Tapi kalau beli empat botol terus, korang akan dapat harga runtuh, RM350.00. Untung kan. So, ape tunggu lagi. sila whatapp ke fiza 019-6428422.


Apabila korang sapu serum ni,korang akan rasa panas. Semakin banyak aktiviti yang korang lakukan, lagi panas korang rasakan. Tapi tak dek la sampai rasa panas macam kulit terbakar.rasa panas tu, tandanya lemak sedang dibakar. Lebih banyak lemak akan dibakar kalau korang exercise dan minum banyak air.

So, ape lagi, sape2 yang teringin nak kempiskan perut, melangsingkan badan, membentuk badan, menghilangkan dagu berlapis dan mengurangkan berat badan, jom hubungi fiza 019 6428422.